Close

Rozwój firmy a programy lojalnościowe

Lojalność w ujęciu marketingowym, to związek między konsumentem a daną marką.Poprzez lojalność rozumie się także stopień identyfikuje się klienta z marką.

Misją każdego producenta jest wykreowanie takiej marki, która zadowoli konsumenta w jak najwyższym stopniu, tworząc w ten sposób jego przywiązanie. Im bardziej klient identyfikuje się z marką, tym prościej sprawić, żeby jak najczęściej wybierał on te same towary.

Sprawdzone sposoby na zdobycie i zatrzymanie klienta

Współczesny handel można by przyrównać do jarmarku z baśni tysiąca i jednej nocy, mieni się on barwami, dźwiękiem, i jest szczelnie wypełniony namawiającymi nas handlarzami. Czasami aż trudno się zorientować w tym wszystkim. I konsument czuje się nieco zagubiony, nie zawsze wie co ma zrobić.
© 2024 Blog muzyczny, porady dla fanów muzyki - manowar.pl | WordPress Theme: Annina Free by CrestaProject.