Jeżeli porównać Zarządzanie przedsiębiorstwem dzisiaj i choćby pół wieku temu, to odkryjemy, że dziś niemal wszystko jest łatwiejsze. Głównie chodzi o to, że posiadamy internet oraz bezproblemowe połączenia telefoniczne.
Źródło: http://www.flickr.com
Niekiedy nie pojmujemy, jak bardzo upraszcza to prowadzenie interesu.
Jeszcze w latach 70. XX wieku nikt nie marzył o tym, żeby posiadać internet, a szczególnie, żeby być w stanie zamknąć niemal całą firmę w jednym niewielkim sprzętem nazywany komputerem. Ludzie byli zmuszeni wówczas wszystko drukować (etykiety do druku) i wysyłać tradycyjną pocztą. Z tego powodu zarządzanie przedsiębiorstwem było trudniejsze, a z pewnością bardziej czasochłonne. Obecnie nie mamy już tych kłopotów. Zdalnie możemy zarządzać różnymi sprawami. W tym samym momencie jesteśmy w stanie za pomocą sieci kontaktować się z klientem zza oceanu i wysyłać mu fakturę przy pomocy poczty online. Wszystko jest o wiele prostsze.
By mieć doskonały porządek w fakturach i prowadzić ich dokładną archiwizację, należy wprowadzić do własnej spółki elektroniczny obieg faktur. Większość nowoczesnych oraz ukierunkowanych na sukces korporacji już z niego korzysta. Dzięki temu mamy wszystkie Faktury w jednym folderze.
Jest tam porządek, a dodatkowo w każdej sekundzie możemy bez niepotrzebnej zwłoki wyszukać potrzebny nam dokument za pomocą wyszukiwarki – możemy wpisać nazwę firmy klienta czy kwotę (to co pamiętamy), a system odszuka dla nas odpowiedni dokument. Dzięki temu zaoszczędzimy mnóstwo czasy, który musielibyśmy przeznaczyć na żmudne szukanie tej faktury w wielu segregatorach.