Close

Potęga głosu w reklamie

My ludzie jesteśmy w większości wzrokowcami. Znaczną część informacji które do nas docierają zapewnia nam wzrok, nie znaczy to jednak że pozostałe zmysły nie są ważne. Nie wyobrażamy sobie naszego życia bez sposobności dotyku przedmiotów lub przyjemności płynącej z dotykania bliskich nam ludzi. Podobnie jest z słuchem. Jest on uzupełnieniem naszego podstawowego zmysłu. One wszystkie się nawzajem uzupełniają.

Trudno zatem się zdumiewać, że marketing dzisiejszy próbuje spożytkować wszystkie nasze zmysły. Także słuch, a nawet w szczególności słuch, gdyż najpopularniejszym mass-medium w którym dokładnie dźwięki są w największym stopniu ważne jest radio, wynalazek który w naszym kraju ma już dziewięćdziesięcioletnią tradycję.

Mikrofon

Autor: Jeena Paradies
Źródło: http://www.flickr.com

Jednak reklama w radio w ogóle nie jest nieskomplikowana bowiem wszystkie informacje promocyjne – łącznie z korzystnym wrażeniem – należy przekazać oddziałując na zmysł słuchu, nie zdołamy po prostu sfotografować produktu wraz z atrakcyjną aktorką ewentualnie znanym aktorem.
Takimi wyzwaniami zajmują się profesjonalne studia nagrań. Jednym z nich jest Fabryka Dzwiękuff. Studio to proponuje – jak wszystkie studia nagrań – nagranie płyt rozmaitym wykonawcom, jednakże wiadomo że nie jest to wyłączny zakres jego działania. Studio produkuje także na przykład reklamy dla radia. Żeby wspomniana działalność miała sens, konieczna jest odpowiednia baza informacji. W tym przypadku firma stworzyła Bank głosów w Fabryce Dźwiękuff. To kolekcja głosów aktorek, aktorów a również dzieciaczków. Na przykład na stronie takiego banku głosów klient może sobie wybrać właściwych aktorów do swoich celów. Co więcej przedsiębiorstwo w ramach zamówienia wykona reklamę.

Jeśli czytany artykuł całkowicie Cię wciągnął, to kliknij na odmienny pełny wpis (http://energia24na7.pl/), który też ma podobne dane na prezentowany temat.

Bank głosów w Fabryce Dźwiękuff można spożytkować nie tylko do produkcji reklamy radiowej – propozycja studia przyda się także wydawnictwu które pragnie publikować coraz to w wyższym stopniu popularne audiobooki. Zależnie od postaci jaką wyselekcjonujemy, publikacja taka może mieć formę słuchowiska lub typowego czytania. Potrzebna zatem będzie większa bądź mniejsza liczba głosów. Bank głosów w Fabryce Dźwiękuff jest w takim przypadku idealnym rozwiązaniem – jeśli chcesz poczytać o Fabryce Dźwiękuff kliknij. Wspomniana baza danych przydaje się także w urzeczywistnianiu projektów przystosowujących dla przykładu filmy dla potrzeb osób z dysfunkcją wzroku.
© 2024 Blog muzyczny, porady dla fanów muzyki - manowar.pl | WordPress Theme: Annina Free by CrestaProject.