Reklama outdoorowa – prosty komunikat

Miejska. Pociągająca i bezpośrednia. Efektywna. Najlepsza wielkoformatowa – reklama zewnętrzna. Masowość to atuty reklamy typu outdoor. Outdoor może być kierowany jednocześnie do konkretnych grup odbiorców, jak ma to miejsce w innych mediach. Wspaniale sprawdza się w miastach. Najogromniejszą grupą odbiorców outdoorowych kampanii są ludzie mobilni, aktywni, z potencjałem nabywczym, jacy dużą część swojego czasu spędzają przesuwając się w miejskiej przestrzeni.

Reklama zewnętrzna

Autor: Map of the Urban Linguistic Landscape
Źródło: http://www.flickr.com

Outdoor jest w ich wypadku najbardziej skuteczny, dlatego że kontakt z reklamą outdoorową mają praktycznie bez przerwy: podróżując samochodem, chodząc ulicą, odwiedzając centra handlowe, sklepy. banery z warszawy na banery-druk.net są nośnik o dużym potencjale, z atrakcyjnym sposobem komunikacji. Jest naturalna, dzięki czemu z powodzeniem konkuruje z pozostałymi mediami. Odbiorcy mają kontakt z reklamą zewnętrzną wówczas, kiedy przebywają poza mieszkaniem, w przestrzeni miejskiej, w okolicznościach, w których z reguły – bardziej aniżeli w domu albo w pracy – są nastawieni na silniejszy kontakt ze środowiskiem. Także brak deklaratywności przemawia na korzyść reklamy outdoorowej. Z reguły odbiorcy lepiej odpowiadają na przesył eksponowany na billboardach a także poświęcają mu więcej uwagi, aniżeli ma to miejsce w przypadku publikatorów, jakim muszą zadeklarować osobisty czas czy wykonać jakąś czynność (kupić gazetę, uruchomić radio, otworzyć przeglądarkę internetową). Pod względem bezpośredniości kontaktu a także prostoty odbioru reklama typu outdoor bije bezwzględnie pozostałe media.

wrocław

Autor: Maciek Lulko
Źródło: http://www.flickr.com

Banery Wrocław oferują bardzo atrakcyjny jak też twórczy przekaz. Reklama taka posługuje się słowem a także obrazem w sposób zdyscyplinowany a jednocześnie pomysłowy. Dobry reklamowy plakat operuje przejrzystym, czytelnym językiem oraz symbolem dostosowanym do grupy docelowej, co sprawia, iż odbiorca od razu wie, co zobaczył na plakacie. Inwencja, ascetyczność, intryga a także humor, twórczo spożytkowane fragmenty 2D i 3D sprawiają, że ta forma przekazu jest unikalna. Dzięki temu outdoor doskonale eksponuje markę, towar, usługę, do których przyciąga zabarwieniem, zawartością, pomysłem lub prostotą oraz przejrzystym przekazem.