Close

skuteczny marketing.

Kolorowe światła LED

Autor: Yasna Communications
Źródło: Yasna Communications
Marketing jest nieodzownym przyjacielem przedsiębiorców, ułatwiającym prowadzenie firmy i pomagającym w zdobywaniu nowych klientów.
Formy marketingu są przeróżne, zaczynając na pośredniej formie zachęcania potencjalnych klientów do kupna, np przez szyldy na ulicy lub roznoszenie ulotek, a na marketingu w {internecie i na witrynach internetowych kończąc.

Co jednakże ma zrobić dopiero co startujący właściciel firmy, który nie posiada doświadczenia w reklamie i dystrybucji swojego produktu? Taki trudny, ale niezwykle istotny dla przedsiębiorców temat poruszymy w {tym artykule.

telebim reklama

Źródło: www.medas-media.com.pl

Rozwój technologiczny powoduje w życiu ludzi wielkie zmiany.

Nie tak dawno, bo 10 lat temu nikt nie wyobrażał sobie, że większość z nas będzie posiadała dostęp internetowe w swoim telefonie. Ludzie niezwykle prędko przywiązują się do nowinek, a o przestarzałej technologii w jednym momencie zapominają. Identyczną sytuację socjologowie i spece od reklamy zaobserwowali w świecie marketingu. Najnowsze formy reklamy są niezwykle szybko akceptowane przez społeczeństwo, a na dodatek zwracają całkiem sporą uwagi, ponieważ są zupełną nowością w Polsce. Jednym z takich nowych metod marketingu jest reklama LED, jaka na dobrze oprogramowanym urządzeniu będzie prezentować nasza reklamę za pomocą tekstu lub grafiki.

Miasto, ekran LED

Autor: Medas-Media
Źródło: Medas-Media

Plus i wady takiej reklamy.
Największą zaletą tego typu metody reklamy jest jej zupełna nowość. Wzbudza to zmysły wśród patrzących na nią osób, co w tym samym czasie powoduje wzrost rentowności takiej {reklamy na zysk. Takie wyświetlacze reklamowe mogą również pełnić formę identyfikacji logo dla naszej firmy – wyświetlany specjalnie wybrany kształt albo sam ekran zrobiony w kształcie logo reklamowego jest perfekcyjnym znakiem identyfikacyjnym. Tego typu technikę stosują na przykład {farmaceuci, wywieszając kolorowe krzyże apteczne przed swoimi zakładami. Farmaceuci nie są jedynym przykładem tego typu formy reklamy. Z zamiłowaniem wykorzystują ją także pizzerie i bary – wieczorem reklama świetlna Kraków jest jeszcze bardziej widoczna. A minusy?

Jedyną wadą moim zdaniem może być tylko cena, ale każdy przedsiębiorca będzie musiał wyliczyć koszta tego typu inwestycji w marketing kampanie dla influencerów na własną rękę.

© 2024 Blog muzyczny, porady dla fanów muzyki - manowar.pl | WordPress Theme: Annina Free by CrestaProject.