Close

Jak podwyższyć sprzedaż we własnej firmie?

Ceny wzrastają, wypłaty stoją w miejscu, czyli nie wzrastają. To powoduje, że statystyczny Nowak ma nieco mniej forsy do wydania. Na dodatek jego humor jest gorszy, toteż wydaje jeszcze mniejsze pieniądze. Co to oznacza dla właścicieli firm, których byt zależy głównie od kondycji finansowej polskiego konsumenta?

wzrosty i spadki

Autor: Office for National Statistics
Źródło: http://www.flickr.com

Cóż, bez dwóch zdań należy efektywniej zawalczyć o klientów – no dobrze, lecz w jaki sposób? Nie radzę znacznie obniżać cen, ponieważ prawda jest taka, że to kompletnie nieopłacalne. To znaczy może nieco opłacalne, ale trzeba pamiętać, że wyłącznie wtedy, gdy narzucaliśmy wcześniej duże narzuty. Optowałbym za tym by inwestować w marketing. Które metody marketingowe są w stanie spowodować znaczne wsparcie sprzedaży w naszej firmie? Cóż, całe szczęście, że takich opcji jest pod dostatkiem – przeczytaj .

Np.

Ten artykuł jest bardzo interesujący, ale bez wahania przeczytaj też podobny opublikowany (www.hotelpanorama.pl/zbiroza/teamstrefa) w innym miejscu post – on również jest warty uwagi.

ważne jest to by nigdy nie sądzić, że programy lojalnościowe wcale się nie opłacają. Sądzę, iż w naprawdę wielu przypadkach to sytuacja jest taka, że przy sensownym programie lojalnościowym możemy znacząco zyskać. Weźmy przykładowo pizzerię: jak zatem w biznesie gastronomicznym mamy okazję walczyć o klienta, który ciągle będzie do nas wracał? Cóż, np. czymś niezwykłym jest chociażby to, że w końcu można wprowadzić kartę stałego klienta. Myślę, że to świetny pomysł!

Czyli kiedy człowiek w ciągu pewnego czasu kupi u nas pizzę – w nieco pokaźniejszych ilościach, najzwyczajniej w świecie dostanie zniżkę. Zniżka jest OK, lecz możemy również zaoferować dla niego darmowe jedzenie. Bo niby kto nie lubi jeść za darmo? Kiedy marże są spore, to w zasadzie takowe metody nie są większym wydatkiem. Sądzę, iż przedsiębiorcy w naszym kraju nadal nie wiedzą jak dbać o klienta – to nic fajnego.

Efektywny program motywacyjny () daje dużo zysków – ciężko miewać odnośnie tego jakiekolwiek wątpliwości! Oczywiście pizzeria to wyłącznie przykład, w zasadzie można stosować tę zasadę w praktycznie wszystkich typach interesów. Sądzę, że jeżeli większa ilość przedsiębiorców będzie szanować swoich klientów, polska gospodarka będzie w dużo lepszym stanie. Przecież nie tylko ja w taki sposób rozumuję: w sumie ciężko rozumować, że można prowadzić biznes, zwiększać sprzedaż, bez dbania o klientów.

© 2024 Blog muzyczny, porady dla fanów muzyki - manowar.pl | WordPress Theme: Annina Free by CrestaProject.